Mirela, LushiLush: „Toate produsele sunt inspirate din viața de mamă sau viața de familie”
Mirela a început să scrie povestea LushiLush în același timp în care a început să scrie povestea ei ca mamă. Vei descoperi la Mirela produse create intuitiv, din materiale naturale, produse local.
Până de curând, LushiLush însemna doar obiecte pentru trusouri de bebeluși și primii ani de viață. Însă la ediția de toamnă a târgului #deFrumos, Mirela va aduce și textile pentru casă, tot de materiale atent alese. Până le veți putea vedea și pipăi și alege, vă invităm să o descoperiți pe Mirela în interviul de mai jos.
Cum a început povestea ta, când și mai ales de ce?
Ideea unei afaceri s-a cuibărit imediat ce am aflat că vom avea un bebeluș, în 2018. Eram un om activ profesional și m-am gândit să fructific perioada concediului de creștere. În mintea mea voi fi avut mult timp și ce să fac eu cu acel timp? După ce am născut, m-a lovit și realitatea. 😊))
LushiLush a devenit o poveste a maternității. O nevoie clară de activitate în afara rolului de mamă, dar cu produse inspirate tocmai din viața nouă pe care o trăiam ca mamă.
Care sunt cele mai importante trei lecții pe care le-ai învățat de când există brandul tău?
Am învățat:
- să am planul B și planul C, ca să nu mai intru în panică. Nu e deloc bine să depinzi de un singur furnizor, de exemplu;
- să nu mă blochez pe o idee;
- să am curaj să iau decizii riscante.
Ce nu știe lumea despre tine și despre produsele voastre?
Despre mine – că am un serviciu full time, am terminat Dreptul, profesez în domeniu și LushiLush este un hobby pe care vreau să îl duc la nivelul următor. Fac slalom în fiecare zi cu pălăriile mele. Deseori sunt răpusă de toate, sunt prea grele și trebuie doar să dorm puțin și o iau de la capăt.
Despre LushiLush – LushiLush este alintul primului copil. Toate produsele sunt inspirate din viața de mamă sau viața de familie. Am creat un trend, am realizat primele trusouri din muselină din România.
Care e cea mai mare bucurie care ți s-a întâmplat de când ești antreprenor?
Clienții care se întorc îmi aduc bucurie. Uneori imediat, alteori după ani.

Care e cea mai mare bucurie care ți s-a întâmplat de când a început povestea ta, când și mai ales de ce?
Îmi aduc o o mare bucurie mesajele de la clienți, după ce primesc coletele. Fotografiile cu bebelușii, cu ei crescând, cu ei la grădiniță și apoi la școală – am sute de fotografii în telefon cu omuleții pentru care am pregătit cadouri. Cei mai mari Lushi au acum spre 7 ani. Pe unii dintre ei îi știu de când mamele lor erau însărcinate. Sunt emoționată să îi văd crescând cu muselinele de la LushiLush.
Care-i cel mai greu de când ai un business pe care încerci să îl crești sănătos?
Cash-flow-ul este cea mai mare provocare.
Apoi – este greu să elimini plasticul din ambalaje, este un efort pe care îl poți înțelege abia când iei decizia de a găsi alternative. Șiiii este greu să produci în România, pe scurt. 😊 Costurile de producție sunt mari, ceea ce se reflectă în costul final.
Ce faci când simți că nu se leagă lucrurile cum îți dorești? Sfaturi pentru impasuri antreprenoriale.
Închid tot: laptop, telefon, mail. Nu merg la atelier. Dorm, mă joc cu băieții, mă uit la un film. Mă detașez complet. Ca să pot să gândesc limpede. Dacă nu mă detașez și insist, greșesc. Fără excepție.
Ce îți dorești de la întâlnirea cu oamenii ce ne vor trece pragul#târgdefrumos de toamnă?
Să ne recunoaștem, cu zâmbete multe, la edițiile viitoare.

